Food Revolution 2012 - Budapest


Néhány hete Jamie Oliver Food Revolution napjáról szól minden gasztrokörökben.



Én egy szívemhez közel álló projektben vettem ki a részemet. Lénárt Gitta ( A Nyersétel Akadémia egyik alapítója) oldalán segíthettem az újpesti Szűcs Sándor Általános Iskolában, egy egészségnap keretében. A gyerekek és a szüleik is megismerkedhettek, hogy milyen egyszerűen és milyen finom ételeket lehet készíteni zöldségekből, gyümölcsökből feldolgozás, főzés és sütés nélkül. Néhány dolgot átemeltem a saját konyhámba is az elvekből és valóban olykor szokatlan, de mégis mennyei falatok közül csemegézhettünk.




Gitta saját könyvéből, saját tapasztalatai alapján osztja meg az érdeklődőkkel tudását!
Szeretek gyerkőcökkel együtt játszani, dolgozni, mivel bennük még ott van az érdeklődés, az őszinteség és a közvetlenség.

Apróbbak és nagyobbak csak úgy nyüzsgtek az asztal körül. A csemeték zöldségekből és gyümölcsökből ötletes figurákat készítettek,  transzparenseket rajzoltak, érdeklődtek, hogy éppen mi-micsoda.


Íme egy kis válogatás az ügyes kicsik műveiből!


 A nap finomságainak egy része...

Végül a gyerkőcök rajzai...


Engem roppant nagy öröm töltött el, hogy ilyen nagy lelkesedéssel vágtak bele a mozgalomba a gyerkőcök! Egy kis magot sikerül Gittával együtt elültetni!

Remélem jövőre ugyanígy összehoz bennünket majd a sors!



Népszerű bejegyzések