Én, a séf


 Kép forrása: www.jds.fr

Mármint nem én. Azért nem török ilyen magasra. Meghagyom a profiknak ezt a tisztet! Jó nekem az örömfőző kategória :-) Ma megnéztük Fecómmal az Én, a séf című filmet Jean Reno tálalásában. Egyébként is szeretem Jean Reno alakításait, így egy pici reményem már volt a felhőtlen szórakozásra! Nem is tévedtem!

Én olyan jókat kacagtam, de úgy igazán, szívből.  Igazi lendületes francia-spanyol vígjáték, zseniális szereposztással fűszerezve. Már a bemutató stáblista is megér egy misét. Fülig szalad az ember szája. Torrente is feltűnik benne agyament szerepével... :-)  Párizs neves főzőiskolájában és a Grand Palace-ban kapták lencsevégre a film momentumait.

                           Kép forrása: www.port.hu
De miről is szól a film:
Alexandre Lagarde (Jean Renot), a veterán sztárséf komoly konfliktusba kerül Stanislas Matterrel, az étteremcsoport új vezetőjével. Matter arra készül, hogy lecseréli őt egy ifjú, modern séfre, aki a molekuláris gasztronómia megszállottja, mert az sokkal jövedelmezőbb. Első lépésként elkezdi kirúgni Lagarde csapatának tagjait. Ami még rosszabb, Lagarde kezd kifutni az ötletekből, pedig a legnevesebb étteremkalauz kritikusai bármelyik pillanatban feltűnhetnek tesztelni. Kétségbeesésében keresni kezd maga mellé valakit. Egy nap, mintha a szerencse vezérelné, belebotlik az őrült, alkalmi renoválóba Jackybe. A többit már nézzétek meg. A neten is körülszimatoltam ebben a témában és már itt-ott, ilyen-olyan formában fellelhető a film.
 Kép forrása: http://www.cine.ch/film/Comme-un-chef-64130

Nekem bekerült a kedvencek közé! A film ihletésére egy receptet is elkészítek, majd csatolom ehhez a posthoz. Nézzétek el nekem, hogy 999 Fokban nem dörrentem be a sütőt :-)))
Ezen a linken egy interjút is olvashattok a film rendezőjével: http://filmkalauz.hu/cikk/386  

HOLNAP CSOKI KURZUS NYEREMÉNYJÁTÉK INDUL! ÉRDEMES LESZ KÖVETNI A BLOGOT! 

Jó szórakozást és szép vasárnap délutánt kívánok Nektek! 

Népszerű bejegyzések