RUSSELL HOBBS - Fehérboros spárgakrémleves mézes sajtnyárssal



A múlt héten beszámoltam Nektek, hogy egy szerencsés találkozás folyamán beleszerettem a Russell Hobbs termékekbe. Az aprító labda előnyeit soroltam fel Nektek és egy receptet is bemutattam. 

Most ismét az aprító labda kerül az előtérbe. Szeretném bemutatni sokoldalúságát! Múlt héten süti volt terítéken és most egy igazán egyedi kombinációban megalkotott krémleves! A legjobb ismételten az időtakarékosság és a könnyű kezelhetőség.




Hozzávalók 2 személyre:

50 dkg zöld spárga
2 l víz a főzéshez
0,5 dl félédes fehérbor
1 dl főzőtejszín/ ha nincs kéznél, akkor krémes tejföl 
5 gerezd fokhagyma
2 tk. méz
nagy csipet só

10 dkg sajt
1 tk méz

Elkészítési idő, kb. 30 perc





 1. A spárgát Julia Child instrukciói alapján főztem meg, ami egyáltalán nem nagy ördöngősség. ördöngősség. A francia módszert követve a spárgát meghámozzuk, egy csokorba kötjük, egy nagy edény sós vízben addig főzzük, míg puha nem lesz. Az alsó fehér részét eltávolítottam a zsenge spárgának, hogy még véletlenül se legyen benne keményebb, fásabb rész.  Miután beletettük a spárgákat, hagyjuk újra felforrni a vizet és lefedve 10-12 percig főzzük. Majd rögtön megszárítjuk/ lecsepegtetjük.

2. Ezután kettévágtam a spárgákat és irány az aprító labda. Hozzáadtam a mézet, a sót, a bort, a tejszínt és fokhagymát is nagyobb darabokban, majd ráhelyeztem a tetejét és indulhatott a gyors leves elkészítése. Ismét csak azt tudom mondani, hogy kb. 1 percet vett igénybe a folyamat. Rettentő gyorsasággal felaprította és összekeverte a leves alapanyagait. Én nem szerettem volna teljesen krémes állagot, így sokkal rusztikusabb, sűrűbb és mennyein spárgás krémlevest kaptunk. 

3. Akit esetlegesen zavar a fehérbor intenzívebb íze, tegye tűzre az elkészített levest egy edényben és forraljon el alacsony tűzön némi alkoholt a levesből. DE! Itt egy kis tejszínnel/kémes tejföllel javítani kell majd az állagon tejszínnel/tejföllel!  

4. A végére hagytam a tálalási ötletet. Házi vagy grill sajttal játszadozhattok Ti is egy kicsit. A vendégek el lesznek varázsolva az ötletes tálalási technikán. Nektek pedig körülbelül 5 percetekbe kerül ez a folyamat. 

5. Vágjatok le egy szelet sajtot. Minimum 1-1,5 cm vastag legyen!

6. Vegyetek elő tetszőleges formájú sütikiszúrót és szúrjatok ki formákat a sajtból. Majd egy pálcikára szúrjátok fel azokat. 

7. Egy kis mézzel lecsorgatjuk a nyársakat és forró serpenyőben néhány perc alatt szép aranybarnára, kérgesre sütjük a sajtokat. 
A leves mellé tálaljuk! 

Most nézzük az aprító labda előnyeit, amely ismét tapasztaltam: 
  • roppant gyors
  • az ételek elkészítése gyerekjáték vele
  • minden hozzávaló belemehet a gömbbe és nincs felesleges mosogatnivaló kreálás
  • tisztítása szintén nagyon egyszerű (NINCS felesleges kiugró/beugró, perem, ahol megállna az aprított étel mosogatáskor)
  • NEM elviselhetetlenül hangos, mint egyes aprító szerkezet  

ÁR: 
11 800 Ft és 14 200 Ft között mozog a termék fogyasztói ára.

ÜZLET: 
Az alábbi üzletekben vásárolhatjátok a gépet: http://hu.russellhobbs.com/where_to_buy.html
Remélem kedvet kaptatok egy kis vásárláshoz! :-) Szülinapra vagy csak úgy meglepetésként jelezhetitek a családnak szívetek legújabb vágyát:-) 
Jó főzőcskézést és szép napot kívánok Nektek! 

 


Népszerű bejegyzések