Molekuláris gasztronómia verseny Kanadában


Kiléptem a magyarországi receptverseny komfortzónámból és egy kanadai molekuláris gasztronómiával kapcsolatos receptversenyre jelentkeztem. Hétfőn kaptam egy emailt, hogy gratulálnak, beválogatták az én ételemet is a szavazható kategóriába!
Végül az egész magyaros molekuláris menüsorom felkerült az oldalra egyben!
Azért nagyon nagy dolog ez számomra, mert profi szakácsok, étterem tulajdonosok, még Michelin-csillagos séf is versenyben van és az én ételemre sem mondtak nemet! Ez az igazán nagy megbecsülés számomra! Továbbá az is, hogy egyedüli magyarként, sőt hobbi kuktaként ilyen társaságba kerülhettem. 
A molekuláris gasztronómia egy új szerelem, első menüsor és nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a külföldi ízlésnek is! 
A lenti montázs a résztvevők versenyműveiből került összeállításra. Nekem az indiai és máltai versenyző menüje viszi a pálmát, de nagyon sok érdekes alkotás van a pályaművek között! 

Információk a szavazásról! Egy ember, egy gépről, egyszer szavazhat! IP cím regisztáció van! Szavazáshoz nem kell mást tennetek, csak a kicsi számmal jelzett négyzetre kattintani! A lent és fent elhelyezett linkre kattintva egyszerűen leadhatjátok voksotokat!
Előre köszönöm a támogatásotokat! 

Népszerű bejegyzések