Vadászételek - Színe-java sorozat



Egy rövid könyvajánlóval érkeztem ma. Nem új, nem csillivilli, de roppant hasznos.
Kutattam, kerestem egy olyan könyvet, oldalt, amely megosztja a magamfajta kezdő vadételkészítőkkel az alap praktikákat. Jelentem mai hiteles forrás, ami nem kóstál vagyonokat és az alapoktól megosztja a tudnivalókat NINCS a piacon. Vagy senki sem ajánlja :-)
Tehát elkezdtem fórumokon, vadászoldalakon érdeklődni, hogy ki és mit tanácsol. És tessék egy 30 oldalas kis füzetecskére teszik le a legtöbben a voksukat. Mikor már minden adat a birtokomban volt a www.antikvarium.hu oldalon meg is találtam a tökéletes állapotban lévő könyvecskét.

Színe-java sorozat 1970-es kiadású Vadászételek kötete Tolnay Kálmán szerző és Gábor Éva igen csak humoránál lévő  grafikushölgy  közös munkája.
Érdemes megvásárolni. Néhány száz forintért már jó állapotú példányokat találhatunk. Leírják, hogy a vadszárnyasokat ne azonnal pucoljuk, hanem hagyjuk állni

Néhány grafikát és egy kis betekintést megosztok Veletek! 


Így is érthetjük a receptet...

...vagy éppen eredeti konyhai fortélyként is tarsolyba tehetjük.

Itt a hétvége, lazítsatok, kiránduljatok és élvezzétek ki a lehűlés minden jótékony pillanatát!

Kellemes pihenést!





Népszerű bejegyzések