Fóti sörökről röviden


Közelegnek az ünnepek és ha eddig nem találtatok különleges meglepetést szomjoltók között, akkor jó szívvel ajánlom Nektek a Fóti Kézműves Sörfőzde termékeit. Nem vagyok nagy sörfogyasztó, de emlékszem Papusom söréből mindig lopkodtam egy-két kortynyit még sihederként. Felnőttként már változott a felállás. A szűretlen vagy éppen a barna sörök felé vettem az irányt. Szeretem a különlegességeket. Így találtam rá a fóti kézműves remekekre.

Én a sörfőzdébe látogattam el Fót egyik magaslati pontjára, hogy vegyek némi folyékony kenyeret a rokonoknak és a főzéshez. Kedves fogadtatás és maximálisan készséges kiszolgálás várt. 

A csatos üvegek valamiféle nosztalgikus hangulatot idéznek. Egy-egy ilyen palack sör felbontása is már igazi élményt jelent.
Három érdekességre sikerült szert tennem: 
  • Winternacht
 A népszerű Keserű Méz téli változata.
Az erős komlózást továbbra is szem előtt tartva, ám színesebb malátázással, és pikáns fűszerekkel felhúzva alkottuk meg a piac egyik legjobb téli szezonsörét
.

  • Keserű méz
Intenzíven komlózott, szűretlen világos sör, a legnépszerűbb termékünk. 2012. júliustól palackban is forgalmazzuk.
A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete VIII. Nemzetközi Sörversenyén 2012-ben az első helyezést értük el a világos sörök, 11 Balling feletti kategóriában.
A versenyen a Keserű Mézet külön Gyémánt Diplomával is kitüntették.

  • Narancsos-mézes gyömbérsör.
 " Félbarna, szép testű láger enyhe komlózással, mézzel, narancshéjjal és valódi gyömbérrel. Különleges ízvilágának köszönhetően a hölgyek is előszeretettel fogyasztják. A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete VIII. Nemzetközi Sörversenyén 2012-ben ezüst érmet szereztünk a félbarna, vörös sörök kategóriában."

Külön tetszik, hogy webshopból is lehet rendelni, tehát akár még az ünnepek előtt gyorsan be is vásárolhattok belőlük. 
Látogassatok el a sörfőzdébe vagy vásároljatok az interneten keresztül! 

Bővebb információ és elérhetőség: 
Web: http://www.fotisorfozde.hu/
Fóti Kézműves Sörfőzde
2151 Fót, Fáy sétány 34.
Tel: 06 30 971 0532
Nyitva tartás H-P 08:00 - 16:30
Nyitvatartási időn kívül csak előzetes egyeztetéssel szolgálják ki a vásárlókat!
Tel: 06 30 944 3421

Népszerű bejegyzések