DIY - Adventi koszorú a spájzból


Elérkezett a várakozás meghitt 4 hetes időszaka.  Igazából egy álmos reggeli nyújtózkodás után azt sem tudtam, hogy lesz-e ma koszorúnk az asztalon! Aztán jött az a bizonyos szikra, kutakodás a kamrában, néhány fenyőág, gyertyák...
Azt vettem észre, hogy már kész is a mi egyszerű, de nagyszerű asztaldíszünk. 
Mit használtam hozzá?
Nézzétek meg az én adventi koszorú "receptemet"!



Hozzávalók: 
4 db gyertya
2 ág fenyő
szalag
3 db süteménykiszúró
dió
fahéj
szárított paprika 
tortatál




Egy tortatál közepére állítottam a különböző méretű gyertyákat. 
Körbetűztem fenyőággal. 
Ezután szalaggal átkötöttem a gyertyákat és az igazi díszítés maradt hátra. 
Három pontjára süteménykiszúrókat helyeztem el egy kis dió, fahéj és szárított paprika kíséretében! 
Közben kisült a sütőben az ínycsiklandozó almás-mákos streusel vagy ismertebb nevén morzsás sütemény.  A villanyt lekapcsoltam, majd az első gyertyát meggyújtottam. Meghitt nyugalom szállt a lakásra.
Szép advent első vasárnapot kívánok Nektek!

Népszerű bejegyzések